ME

IMG_3373

JA, PRYWATNIE

Maratończyk i inspirator z wyboru. Sport uprawiam od 10 roku życia: wyczynowa jazda na rolkach, ergometr wioślarski, bieganie, kick boxing i kyokushin. Uzależnienie od adrenaliny i zdrowego podejścia do życia, tak siebie opiszę. Kiedy uprawiałem sport w jednej albo dwóch dziedzinach (rolki i kick boxing), to wiedziałem, że potrzebuję czegoś więcej.

Szukałem „czegoś” co będzie procentowało za kilka lat. Szukałem rozwiązań aby w pełni realizować marzenia i spełniać się w Polsce, zawodowo i prywatnie!

Z wykształcenia jestem ekonomistą. Psychologia stała się pasją w momencie kiedy zauważyłem ile od mojej głowy zależy, trwa to od 2007 roku! Zwiększona świadomość siebie pozwoliła na skuteczniejsze działanie i prowadzenie siebie!

JA, W SOCIAL MEDIACH, LINK!

 

 

 

DOŚWIADCZENIE SPORTOWE!

Bezpośrednia i intensywna współpraca z zawodnikam od 2013 roku: piłka ręczna, piłka nożna i lekkoatleci.

Zbieranie doświadczeń w 80% z przy współpracy z zawodnikami i trenerami.

Budowanie wiedzy od najlepszych w Polsce trenerów sportowych i mentalnych (artykuł 1 & 2).

Własne artykuły nt. sportu, motywacji, „szlifowanie” charakteru i tworzeniu zasad, (sprawdź tutaj)

Maratończyk z wyboru, wiem czym są treningi i zaangażowanie w nie (sprawdź 1 & 2).

Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się kim jestem!

Praca zespołowa oraz face2face to mój żywioł!

Jak budowałem doświadczenie od 2007 rokuwejdź tutaj?

 

IMG_5572JA, ZAWODOWO!

Poniżej przeczytasz jak od 2007 roku zdobywałem doświadczenie, które przełożyłem na działania sportowe.

Praca w Business Centre Club pozwoliła mi na współpracę z dużymi firmami i korporacjami. Kilkuletnie doświadczenie i wypracowanie modelu kooperacji z kluczowymi klientami owocowało kontraktami i budowaniem kapitału relacyjnego opartego o zaufanie i lojalność. Zdywersyfikowane business case’y pozwoliły na prowadzenie ogólnopolskich projektów, które składały się z zarządzania projektem oraz zespołem w tym samym czasie. Znając zasady przywództwa i meandry władzy prowadziłem projekty skutecznie.

Nad jakością budowania partnerstw pracowałem w firmie, która jest największą organizacją wspierającą startup’y w Europie Środkowo-Wschodniej. Praca w firmie Polska Przedsiębiorcza pozwoliła na dostrzeżenie istotnych zachowań i zasad wobec budowania relacji i strategicznych partnerstw. Swoją wiedzę buduję i aktualizuję z managerami, którzy zajmują się obsługą klienta w największych firmach korporacjach w Polsce. Ukończona akademia dyplomacji, pozwoliła mi na wzrost globalnych umiejętności i wiedzy z zakresu etyki, negocjacji i savoir-vivre.

 

 

DOŚWIADCZENIE Z ZAKRESU:

 

011. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM efektywność, ułożony model działania, wykonywanie zadań,

2.MOTYWOWANIE, EFEKTYWNOŚĆ – pracowników, produktywność, body language, etyki, dress code, savoir-vivre, elementy dyplomacji,

3.EMOTIONAL MANAGEMENT,

4.PERSONAL BRANDING – komunikacji “najlepszego Ciebie” dla Świata. Twój wizerunek spójny z zasadami i kompetencjami,

HH

THINK

THINK

Training

1. Efektywne zarządzanie priorytetami i sobą w czasie. Przykłady z: biznesu, uczelni, wojska i sportu. Dywersyfikacja dziedzin, lecz identyczne modele zarządzania.

2. Budowanie i zarządzanie zespołem. Jak zbudować pewny i efektywny zespół. Poprowadź go jako przywódca i zrealizuj każdy business/sport case.

3. Przywództwo i władza. Władać przywództwem czy przewodzić władzą?

4. Sport kontra biznes, korzyści i podobieństwa. Sport i biznes, dwie krople wody, lecz z innych źródeł.

5. Język korzyści i body language w relacjach sportowych i biznesowych. Zanim otworzysz usta, otwórz umysł. Zanim wykonasz gest pomyśl co on oznacza.

 

doswiadczenie

DOŚWIADCZENIE BIZNESOWE:

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej http://www.mpips.gov.pl/

Ogólnopolski projekt wdrażania idei i zwiększania świadomości “Wolontariatu pracowniczego’. Seminaria w całej Polsce w celu szerzenia idei. Zarządzanie całym projektem merytorycznie i finansowo (10 miast w całej Polsce). Projekt zrealizowany w 100% (frekwencja i budżet).

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego http://www.mrr.gov.pl

Zwiększanie świadomości społeczeństwa nt. funduszy unijnych. Budowanie świadomości oraz kanałów informacji poprzez spotkania w całej Polsce (4 miasta). Projekt zrealizowany w 100%.

Business Centre Club http://www.bcc.org.pl

Prowadzenie działań zwiększających świadomość w społeczeństwie (osoby 20-30 lat) czym jest Business Centre Club oraz Studenckie Forum BCC. Wsparcie przy organizacji spotkań (szkolenia, seminaria, spotkania z przedsiębiorcami) w 20 miastach w Polsce. Projekt 2 letni.

Biuro Informacji Kredytowej http://www.bik.pl

Informowanie społeczeństwa (osoby 20-30 lat) o tym jakie działania prowadzi Biuro Informacji Kredytowej. Spotkania informacyjne oraz organizacja publicznych wystąpień prelegentów z BIK w celu prezentacji instytucji. Zasięg projektu w 6 miastach w Polsce.

X-Trade Brokers Dom Maklerski SA http://www.xtb.pl

Zarządzanie projektem szkoleniowym w Polsce (5 miast). Organizacja miejsca, marketingu oraz szkoleń “Inwestowanie na rynkach Forex”. Projekt o dużej dynamice zarządzania: dużo czynników zmiennych (miejsca, osoby) oraz krótki czas realizacji.

TMS Brokers Dom Maklerski SA http://www.tms.pl

Zarządzenie projektem szkoleniowym (miejsca i marketing) w 10 miastach w Polsce. Projekt dotyczył seminariów/warsztatów “Inwestycje na rynku Forex”. Projekt dynamiczny pod względem ograniczeń czasowych.

Grupa Mateusz Grzesiak GRMG (STARWAY) http://www.mateuszgrzesiak.com

Organizacja tygodniowego szkolenia w Koszalinie dla 200 uczestników z całej Polski. Zapewnienie logistyki wydarzenia (wyżywienie, noclegi i transport). Promocja ogólnopolska w: internecie (strona www i fora tematyczne), kina (film promocyjny przed seansem, ulotki i plakaty), radio (20 sekundowe spoty), uczelnie (plakaty, ulotki i strony www), urzędy miast (plakaty, ulotki i strony www) itp. .

Park Technologiczny Miasteczko Multimedialne sp. z o.o. http://www.miasteczkomultimedialne.pl

Ogólnopolski projekt budowania świadomości czym jest innowacja w biznesie, jak nią zarządzać oraz jak pozyskiwać fundusze na jej rozwój. Nazwa projektu “Szlifowanie diamentów”.Organizacja spotkańw 6 miastach w Polsce oraz główna konferencja w Gdańsku.

BNI Polska www.bnipolska.pl

Spotkania przedsiębiorców od 50 do 100 osób, w celu zdobycia nowych kontaktów biznesowych (networking) oraz przeprowadzenie wykładu nt. “Nowoczesne techniki działań pozyskiwania oraz obsługi klienta”. Partnerstwo przy organizacji płatnych spotkań w 7 miastach w Polsce.

Studenckie Forum Business Centre Club www.sfbcc.org.pl Kluby rozwoju Proactive Clubs,

Organizowanie miejsca, terminów, prowadzenie marketingu oraz budżetowe zarządzanie projektem w 14. miastach w Polsce. Spotkania płatne organizowane raz w miesiącu przez okres 1,5 roku. Tematyką spotkań były “Rozwój umiejętności miękkich w biznesie”. W każdym szkoleniu uczestniczyło od 20 do 40 osób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*